avatar

Bartłomiej Zimny

online marketing | web developing | e-commerce


PL / ENG

KRÓTKO O MNIE

Od kilkunastu lat, wraz ze swoją rodziną, mieszkam we Wrocławiu. Posiadam ponad 15 letnie doświadczenie w marketingu online jak i zarządzaniu sprzedażą e-commerce.
Jestem K R E A T Y W N Y O D P O W I E D Z I A L N Y K O N T A K T O W Y Z A A N G A Ż O W A N Y S K R U P U L A T N Y T O W A R Z Y S K I O T W A R T Y
Cechują mnie otwartość i doskonałe zorganizowanie. Ze swojej strony oferuję rzetelność, odpowiedzialność oraz elastyczność w dostosowaniu się do wymagań.
Lubię pracować w zespole, jestem osobą aktywną, nie boję się wychodzić z inicjatywą.
Cechuje mnie dokładność i dobra organizacja, kreatywność i odpowiedzialność.
Na bieżąco śledzę zmieniające sie trendy oraz chętnie uaktualniam swoją wiedzę. Posiadam umiejętność znajdowania nieszablonowych rozwiązań.
Jestem naprawdę niezły, w tym co robię. Zapraszam do zapoznania się z moim portfolio.

OSTATNI TWEET

ZNAM SIĘ NA

Platformie Prestashop

Projektuję, wdrażam i dbam o rozwój techniczny i funkcjonalny sklepów internetowych opartych na platformie Prestashop. Biegle obsługuję e-commercy zbudowane na platformach Magento, Woocommerce, Shoper czy IAI Shop.

CMS Wordpress

Tworzę atrakcyjne serwisy oparte na CMS Wordpress. Dbam o ich aktualność i rozwój. Biegle posługuję się modułami należącymi do tego rozwiązania.

Marketingu online

Posiadam kompetencje z zakresu PPC, SEO, linkbuildingu, content marketingu, marketingu automation, email marketingu. Z powodzeniem zarządzam kampaniami z tych dziedzin.

E-commerce

Z powodzeniem tworzę złożone kampanie sprzedażowe, wdrażam nowe, często innowacyjne rozwiązania, analizuję i optymalizuję dane z zakresu marketingu online jak i sprzedaży e-commerce.

Tworzeniu stron

Biegle posługuję się zdobytą wiedzą z zakresu tworzenia serwisów internetowych. Nie są mi obce HTML, CSS, JavaScript czy MySQL

Social Media

Biegle zarządzam kanałami social media; Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, LinkedIn, Youtube. Doskonale wiem jak organicznie oraz za pomocą płatnych kampanii je wykorzystywać.

Projektowaniu grafiki

Posługując się narzędziami firmy Adobe tworzę grafiki reklamowe, marketingowe oraz content sklepów internetowych, blogów oraz stron www.

Analityce

Analizuję, raportuję, wyciągam wnioski i optymalizuję obszary sprzedaży jak i wyniki działań marketingowych. Biegle posługuje się narzędziami analitycznymi.

JAK PRACUJĘ

POMYSŁ

KONCEPCJA

PROJEKT

WDROŻENIE

TESTY

START

FAKTY

17 LAT
ZAJMUJĘ SIĘ E-COMMERCE I ONLINE MARKETINGIEM

15
TYLE SKLEPÓW INTERNETOWYCH URUCHOMIŁEM

9500
KLIENTÓW INTERNETOWYCH OBSŁUŻYŁEM OSOBIŚCIE

1600
TYLE KM PRZEJECHAŁEM ROWEREM ZESZŁEGO ROKU

PRACOWAŁEM Z I DLA

MOJE PRZYKŁADOWE REALIZACJE

BĄDŹMY W KONTAKCIE

Bartłomiej Zimny

stamp

bart.zimny@gmail.com

Wrocław, Polska

CZEKAM NA WIADOMOŚĆ




ZNAJDZIESZ MNIE RÓWNIEŻ NA

LOKALIZACJA

DOŚWIADCZENIA ZAWODOWE

2021

Senior Digital Marketing Specialist

Asseco Poland S.A., Warszawa, Polska

główne obowiązki: realizacja działań marketingowych mających na celu pozycjonowanie i zwiększenie rozpoznawalności produktów oraz marki Asseco w internecie: tworzenie, utrzymanie i rozwój stron internetowych Asseco Poland i Grupy Asseco, administracja stron: tworzenie serwisów, zarządzanie uprawnieniami, aktualizacja pluginów, skryptów stron CMS Wordpress, TYPO3, Webflow, obsługa pod kątem bezpieczeństwa, oraz wsparcie działań online od strony technologicznej, aktualizacja treści na stronach internetowych Asseco, zadania z zakresu analityki internetowej - śledzenie danych użytkowników, przygotowywanie raportów, optymalizacja ścieżek użytkowników w procesach zakupowych/rejestracji na dany event, przygotowywanie kodów śledzenia, konfiguracja, analiza ruchu na stronach internetowych, merytoryczna opieka nad obszarem Google ADS oraz Google Analytics, rozliczenia prowadzonych kampanii w sieci wyszukiwania i sieci reklamowej, zapewnienie wymogów prawnych związanych z RODO, klauzul informacyjnych, treści polityk na stronach Asseco, wyszukiwanie i współpraca z dostawcami zewnętrznymi – agencje interaktywne, koordynacja prac agencji interaktywnych w obszarze stron www, SEO, SEM, spółpraca z firmami Grupy Asseco w zakresie spójności wizualnej budowanych serwisów i wdrażanych kampanii online.

2021

Specjalista ds. kampanii

Mondono S.A., Wrocław, Polska

główne obowiązki: tworzenie i nadzór nad kampaniami międzynarodowymi Google Ads (m.in. gazetkolandia.pl/)

2017

Specjalista ds. Marketingu Internetowego

Goldenmark Center Sp. z o.o., Wrocław, Polska

główne obowiązki: rozwój funkcjonalny i techniczny obecnych sklepów i serwisów internetowych polskich i zagranicznych (goldenmark.com, goldsaver.pl, mysaver.pl, grupa.goldenmark.com, e-skupzlota.com.pl, akademia.goldenmark.com), koordynowanie wdrażania nowych serwisów sklepowych, prowadzenie działań promujących marki zarządzane przez spółkę, prowadzenie działań zwiekszających sprzedaż sklepów internetowych, prowadzenie działań internetowych, mających na celu wzrost sprzedaży w oddziałach stacjonarnych.

2016

E-commerce Team Manager

Trans24.eu Sp. z o.o., Wysoka, Polska

główne obowiązki: tworzenie i wdrażanie strategii online marketingowej dla trans24.eu, produktów i usług spółki transphone.co, transeconomic.eu, zarządzanie zasobami i procesami komunikacji mailingowej, aktualizacja oraz zarządzanie bazami danych klientów, tworzenie i wdrażanie pozyskiwania leadów sprzedażowych, raportowanie w trybie tygodniowym i miesięcznym sprzedaży oraz wskaźników marketingowych. Pozyskiwanie ruchu, leadów, działania SEM/SEO, mailing, tworzenie Landing page i optymalizacja stron internetowych, działania Social Media.

2015

Specjalista ds. Marketingu Online

KOMSA Polska Sp z o.o., Wrocław, Polska

główne obowiązki: planowanie i organizacja działań promocyjno-sprzedażowych Grupy Komsa Polska w internecie (SEO, SEM, PPC, remarketing, RTB, Social Media), wdrożenie i zarządzanie narzędziem Marketing Automation, zarządzanie zasobami i procesami komunikacji elektronicznej (email & sms marketing), zarządzanie procesami rozwoju i aktualizacji stron internetowych (komsa.pl, aetka.pl, komsa-systems.pl), wdrażanie nowych źródeł leadów dla segmentów sprzedaży, wsparcie działu e-commerce w promocji i rozwoju platform b2b2c (eKomsa.pl, aetka24.pl), aktualizacja oraz zarzązanie bazami danych klientów oraz tworzenie nowych w oparciu o źródła internetowe (w tym aktualizacja baz mailingowych).

2014

E-commerce manager

Internet Trade Sp z o.o., Wrocław, Polska

główne obowiązki: prowadzenie sklepów www.gardenworld.pl , www.otobram.pl oraz strony blog.gardenworld.pl, rozwój i zarządzanie internetowym kanałem sprzedaży w spółce, zarządzanie procesami w zakresie e-biznes, e-commerce, zarządzanie budżetem marketingowym i kosztowym, zarządzanie, planowanie i kierowanie działaniami e-marketingowymi sprzedaży internetowej w firmie, rozwijanie mechanizmów, narzędzi i procesów stymulujących proces e-commerce, opracowywanie i wdrażanie nowych projektów e-commerce, bieżąca analiza rynku i trendów internetowych oraz konkurencji, monitoring i analiza wyników sprzedaży.

2014

E-commerce manager

Colderro, Wrocław, Polska

główne obowiązki: projektowanie, wdrażanie, prowadzenie sklepów okulary-plywackie-korekcyjne.com, okulary-sportowe-korekcyjne.com, tanie-soczewki-kontaktowe.com, brylok.pl, can-c.pl, viteyes.pl, wzroko.com oraz bloga okulary-plywackie.pl, pozycjonowanie, Social Media, integracja, online marketing, obsługa klientów

2014

E-commerce manager

Getlenses, London, Wielka Brytania

główne obowiązki: projektowanie, wdrażanie, prowadzenie sklepu lensbase.pl, visiondirect.co.uk oraz blog.lensbase.pl, pozycjonowanie, social media, integracja, marketing, obsługa klientów

2012

Menedżer sklepu Lensbase.pl

Amex BV/ Contact lenses Group, Amsterdam, Holandia

główne obowiązki: projektowanie, wdrażanie, prowadzenie sklepu lensbase.pl, visiondirect.co.uk oraz blog.lensbase.pl, pozycjonowanie, social media, integracja, marketing, obsługa klientów

2008

Właściciel

Lensa s.c. Koszalin, Polska

główne obowiązki: prowadzenie e-sklepów (lensa.pl, lensa.eu, lensa.info, e-soczewkikontaktowe.com, lensainwater.com, soczewki-caly-rok.com), obsługa klientów, marketing, pozycjonowanie, social media, programowanie, wdrażanie nowości związanych z rynkiem e-commerce

2006

Asystent w dziale sprzedaży internetowej

Contactlenses UK Ltd., Bristol, Wielka Brytania

główne obowiązki: asystent w dziale sprzedaży internetowej w firmie będącej liderem w dystrybucji soczewek kontaktowych w Wielkiej Brytanii z siedzibą w Bristolu - contactlenses.co.uk; główne obowiązki: kontrola stanów magazynowych, przyjmowanie zamówień, ich realizacja oraz wszelkie czynności usprawniające pracę działu

2005

Pracownik agencji pracy

WB Employment Ltd., Bristol, Wielka Brytania

(Wincanton - Avonmouth, A.C.C. Distribution – Portbury, Sonnet Furniture – Nailsea, Molson Holding – Avonmouth, Mc Gills – Keynsham, Total Cleaning – Bristol, Gregory Distribution – Keynsham , Brabantia- Nailsea)

WYKSZTAŁCENIE

2020

Bootcamp Web Developer Plus

CODEMY S.A.

Zakres: HTML, CSS, JavaScript, React, Node.js, Express.js, MongoDB

2001

Kierunek: Zarządzanie i marketing

Politechnika Koszalińska, Koszalin, Polska

Specjalizacja: Marketing (4 semestry)

1998

Kierunek: Informatyka

Politechnika Koszalińska, Koszalin, Polska

Specjalizacja: Programowanie i sieci komputerowe (7 semestrów)

1994

Profil: matematyczno-fizyczny

II Liceum Ogólnokształcące im. W. Broniewskiego w Koszalinie, Polska

UMIEJĘTNOŚCI

GOOGLE ADS

GOOGLE ANALYTICS

GOOGLE TAG MANAGER

FACEBOOK ADS

SEO

REMARKETING

SOCIAL MEDIA

REKLAMY RTB

MARKETING AUTOMATION

EMAIL MARKETING

CONTENT MARKETING

HTML i CSS

JAVA SCRIPT

WEBPUSH

MYSQL

NARZĘDZIA

PRESTASHOP

MAGENTO

IAI SHOP

SHOPER

TYPO3

WEBFLOW

WORDPRESS

WOOCOMMERCE

SALESMANAGO

FRESHMAIL

MAILCHIMP

SEMSTORM

PHOTOSHOP

ILLUSTRATOR

ASANA

TRELLO

JIRA

THULIUM

GITHUB

HOTJAR

ZAPIER

MAKE

ONESIGNAL

POSIADANE CERTYFIKATY

INNE UMIEJĘTNOŚCI

kierowanie pojazdami kategorii B

Pływanie

Ratownictwo wodne

REFERENCJE

someone

Maciej Mora Head of Sales & Marketing w KOMSA Polska Sp. z o.o.

Pan Bartłomiej Zimny pracując w naszej firmie wykazywał się ogromnym doświadczeniem w zakresie marketingu online, a także głęboką wiedzą na temat branży i rynku e-commerce.


someone

Marta Kalinkiewicz Prezes zarządu Internet Trade sp. z o.o.

Bardzo dobrze sprawdzał się zarówno w sytuacjach wymagających indywidualnego wysiłku, jak i umiejętności pracy w zespole. Jest osobą ambitną, ciągle podnoszącą swoje kwalifikacje. Nie boi się nowych wyzwań i chętnie stosuje nowatorskie rozwiązania.


someone

Michael Kraftman CEO in Getlenses (Getlenses.co.uk)

Mr Bartlomiej Zimny was very eager to work and took his responsibilities very seriously. He established an excellent contact with the staff and the customers.


someone

Steffan Rygaard CEO in AMEX BV (Lensbase.pl, VisionDirect.co.uk)

At all times I found Mr Bartlomiej Zimny to be very creative, resourceful cooperative and enthusiastic person. He also displayed qualities of diligence and gentleness that are so important in e-commerce companies. Mr Bartlomiej Zimny easily managed to adept to a new and fast paced work environment and was eager to find out about new company projects and plans.


someone

Hayley Brown HR manager in Stratta Ltd (Contactlenses.co.uk)

During his time with Stratta Ltd Bart has proved to be reliable, polite, hardworking and an asset to the company. We would without doubt be prepared to offer Bart a position with Stratta again, if he was to move back to Bristol in the future.


POBIERZ MOJE CV

Możesz pobrać moje CV w formacie pdf, jeśli chcesz. Obecnie pracuję dla Goldenmark Center sp. z o.o. Zajmuję się osługą online marketingową - począwszy od pozycjonowania, przez reklamę i marketing a na kodowaniu kończąc. I powiem szczerze - kocham to, co robię.

ODWIEDŹ MÓJ PROFIL LINKEDIN

Możesz zobaczyć mój profil LinkedIn.